FAQ
Nejčastěji kladené dotazy Roduslavě:
Musím se zaregistrovat, abych si mohl(a) objednat zboží?
Můžeš, ale nemusíš. Objednávku lze zadat i bez registrace a bude vyřízena standardním způsobem. Pokud se rozhodneš pro registraci, budeš moct sledovat historii svých objednávek, dostávat od nás informace o novinkách, slevách a akcích, které se účastníme. Rovněž budeš mít uloženou dodací adresu a fakturační údaje pro další objednávky.
Po podání objednávky bez registrace obdržím také potvrzení e-mailem?
Ano, doručení potvrzení o přijetí objednávky a další informace o stavu objednávky budou zaslány na Tvůj zadaný mail i bez registrace.
Jaký je termín vyřízení mé objednávky?
Pokud máme zboží skladem, bude objednávka odeslána následující pracovní den po přijetí objednávky. Pokud je zboží na objednávku (oblečení bude připraveno dle požadované velikosti), objednávka bude vyřízena v průběhu dvou až tří týdnů.
Odkud pochází objednané zboží?
Naše dodavatele vybíráme ze slovanských zemí. Jedná se o menší firmy, které vyrábí zboží na zakázku, proto je dodací lhůta dva až tři týdny. Podporujeme regionální slovanské výrobce, ne globální nadnárodní koncerny.
Jak mohu zaplatit?
Nabízíme tři možnosti, jak uhradit objednávku. Můžeš si vybrat mezi bankovním převodem, dobírkou nebo platbou kartou. Při nákupu v naší prodejně na Londýnské 81 v Praze, můžeš platit kartou nebo hotově.
Dá se zakoupené zboží vrátit a na jakou adresu?
Poskytujeme právo odstoupit od smlouvy a vrátit objednané zboží bez udání důvodu, a to ve lhůtě do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Zboží, které nesplňuje Tvé očekávání, nám zašli zpět na vlastní náklady Českou poštou (prosíme ne na dobírku). Do balíku vlož Tvé zákaznické údaje, abychom Tě mohli identifikovat. Před odesláním balíčku nás prosím informuj emailem. Doklad o odeslání si pečlivě uchovej. Zboží zašli na naši adresu:
Prodejna Roduslava s. r. o., Londýnská 309/81, Praha 2, 120 00
Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?
Obvykle do dvou týdnů po obdržení vráceného balíku. V případě, že bylo zboží hrazeno na dobírku, můžeš si vybrat, jestli chceš peníze zaslat na účet nebo tuto částku ponecháš, jako bonus pro další objednávku.
Jak nejlépe pečovat o oblečení ze lnu?
Lněné výrobky doporučujeme prát v jemném ekologickém pracím gelu, bez bělidel, aviváže a odstraňovačů vodního kamene. Prát s nastavením teploty na 30 - 40 stupňů. Je lepší prát je samostatně (nemíchat s jinými materiály). Doporučujeme prát i žehlit z rubové strany. Žehlit je můžeš ještě vlhké.
Jaká je cena za zaslání balíku?
Poštovné Českou poštou službou balík do ruky činí 109,– Kč při platbě převodem, na dobírku 159,– Kč. Při zvolení expresní přepravy zásilek DPD činí 150,- Kč při platbě převodem, na dobírku 170,- Kč, zaslání na pobočku Zásilkovny činí 90,- Kč při platbě převodem, na dobírku 140,- Kč.
Kolik zaplatím za poštovné při dodatečné zásilce zboží, které momentálně není skladem a bude zasláno později?
Dodatečné zásilky zasíláme na náklady naší firmy. Ty hradíš jen cenu zboží.
S dalšími dotazy se neváhej na nás kdykoliv obrátit a spoj se prosím s námi prostřednictvím uvedených kontaktů.